دیدار چهره به چهره رئیس‌کل دادگستری استان لرستان با زندانیان

رئیس کل دادگستری استان لرستان با حضور در زندان مرکزی بروجرد از قسمت های مختلف این زندان بازدید کرد و با مددجویان دیدار چهره به چهره داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان، حجت الاسلام شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان به همراه مدیر کل زندان های استان لرستان، رئیس دادگستری شهرستان بروجرد، دادستان این شهرستان و جمعی از قضات دادگستری، از زندان مرکزی بروجرد بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان لرستان با حضور در جمع مددجویان و دیدار چهره به چهره، مسائل قضایی پرونده های آنان را بررسی و پس از استماع مشکلات زندانیان، دستوراتی را در خصوص رسیدگی به پرونده های قضایی آنان صادر کرد.

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان لرستان با زندانیان

وی همچنین با حضور در بند قرآنی زندان و پس از شنیدن تواشیح تعدادی از مددجویان، آنان را مورد تفقد قرار داد و در سخنانی مددجویان را به انس بیشتر با آموزه های دینی و قرآنی دعوت کرد.

حجت الاسلام شهواری در ادامه از تلاش های مجموعه زندان های استان که فضا را برای اینگونه کارهای فرهنگی و قرآنی فراهم کرده اند، تقدیر و تشکر کرد.

رئیس شورای قضایی استان سپس در جمع مددجویان بند نسوان حاضر شد و مشکلات قضایی آنان را بررسی کرد و در خصوص پرونده های قضایی آنان دستور پیگیری داد.

بازدید از کارگاه های اشتغال این زندان از دیگر برنامه های حجت الاسلام شهواری بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha