مدیرکل زندان‌های سمنان با دادستان مرکز استان دیدار کرد

مدیرکل زندانهای استان سمنان به همراه جمعی از معاونین و روسای زندان های تابعه استان سمنان با دادستان جدید سمنان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان در دیدار با دادستان جدید مرکز استان، گفت: تا کنون با همکاری همه جانبه دستگاه قضایی اقدامات شایسته ای در حوزه زندانبانی صورت گرفته است.

کهربایی با بیان اینکه دستگاه قضایی در جامعه از اهمت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: تعامل و همکاری بین سازمان زندانها و دادگستری ها موجب ایجاد هم افزایی و رسیدن به اهداف عالیه سازمان در حوزه اصلاح و تربیت خواهد شد.

دیدار مدیرکل زندانهای استان سمنان با دادستان مرکز استان

مدیرکل زندانهای استان سمنان در ادامه گزارشی از حوزه های مختلف زندانهای استان سمنان را ارائه نمود، و خاطر نشان کرد: همه ما در تلاش هستیم تا بتوانیم اصلاح و تربیت را گسترش داده تا بازگشت دوباره به زندان را کاهش دهیم.

محمد تقی گلی دادستان مرکز استان ضمن تشکر از حضور مدیرکل و معاونین اداره کل زندانها استان سمنان، افزود: تلاش جهت رسیدن به اهداف اصلی دستگاه قضایی از برنامه های اصلی بوده و در این راستا لازم است تمامی دستگاه ها بایک دیگر همکاری های لازم را داشته باشند.

گلی با بیان اینکه برخورد با مجرمین وظیفه اصلی ماست، تشریح کرد: در کنار برخورد با مجرمین سابقه دار باید تلاش شود تا در این افراد اصلاح صورت بگیرد و بازگشت دوباره کاهش پیدا کرده و این افراد به جامعه بازکردند.

دیدار مدیرکل زندانهای استان سمنان با دادستان مرکز استان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha