حضور کاروان فرهنگی و درمانی موسسه خیریه «مهد کرامت» در ندامتگاه مرکزی سمنان

کاروان فرهنگی و درمانی موسسه خیریه «مهد کرامت» سمنان با حضور تیم های پزشکی و جهاد گران فرهنگی خود در ندامتگاه مرکزی سمنان اقدامات جهادی انجام دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امیر اصغری علایی رئیس زندان مرکزی سمنان در گفتگو با خبرنگاران، گفت: با توجه به نیاز حضور گروه های جهادی در زمینه های مختلف درمانی و فرهنگی موسسه خیریه مهد کرامت با حضور و فعالیت در دو بخش مختلف در زندان مرکزی برای زندانیان و خانواده آنان دست به اقدامی جهادی زدند.

حضور کاروان فرهنگی و درمانی موسسه خیریه مهد کرامت در ندامتگاه مرکزی سمنان

علایی با اشاره به اینکه ویژه برنامه فرهنگی ویژه خانواده زندانیان صورت گرفته است، تصریح کرد: تیم فرهنگی این موسسه با حضور در جمع خانواده زندانیان با برگزاری مسابقه و دوره های آموزشی و اهدا جوایز به این خانواده ها کار خود را پایان دادند.

حضور کاروان فرهنگی و درمانی موسسه خیریه مهد کرامت در ندامتگاه مرکزی سمنان

رئیس زندان مرکزی سمنان با بیان اینکه خدمات این گروه در حوزه درمانی نیز در زندان مرکزی انجام گرفته است، خاطر نشان کرد: این خدمات شامل خدمات چشم پزشکی، دندان پزشکی، زنان، مامایی و مشاوره فردی با زندانیان بوده است.

حضور کاروان فرهنگی و درمانی موسسه خیریه مهد کرامت در ندامتگاه مرکزی سمنان

وی از اهداء بیش از 100 جلد کتاب از سوی موسسه مهد کرامت خبر داد، و گفت: در تلاش هستیم تا این دست اقدامات را در زندان گسترش داده و از ظرفیت گروه های جهادی و موسسات خیریه در راستای کمک به زندانیان و خانواده های آنان استفاده نماییم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha