خدمت‌رسانی داوطلبانه مدجویان خراسان‌جنوبی به زوار حرم رضوی

مدیرکل زندان‌های استان خراسان‌جنوبی گفت: امسال برای اولین‌بار ١۶ زندانی رای باز و واجد شرایط ، زندان مرکزی استان در موکب امام رضا (ع) در مسیر زوار رضوی به آن‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، شاید که نه به طور حتم باورش سخت باشد که در بند باشی اما رها شوی برای این که خادم زوار طریق الرضا (ع) باشی.

کاری نو و جدید برای آن‌هایی که در بنداند اما دلشان پر می‌کشد برای صحن و سرای ولی نعمتشان علی‌بن‌موسی الرضا (ع) اما امسال برای اولین‌بار لباس خادمی بر تن می‌کنند تا هرچند در بنداند اما بال بگشایند و پرواز کنند به حریم یار.

باید از این کار خوب مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی به‌عنوان اقدام ابداعی یاد کرد آن هم برای زندانیان دربند که لباس خادمی به تن می‌کنند تا خدمت کنند به زوارش در طی طریق و رسیدن به حریم یار.

چقدر به خود می‌بالند که توفیق رفیق راهش شده تا خادم الرضا باشند برای زوارش در موکبی با نام امام رضا (ع).

فرهنگ‌سازی کمک به هم نوع را در لباسی که به تن کرده‌اند می‌آموزند آن هم برای اولین‌بار.

آن طور که علی عبدی، مدیرکل زندان‌های استان خراسان جنوبی اظهارداشت: امسال برای اولین‌بار ١۶ زندانی، زندان مرکزی استان در موکب امام رضا (ع) در مسیر زوار رضوی به آن‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گفته وی این اقدام به‌منظور فرهنگ‌سازی دینی و کمک به هم نوع طرح ریزی شد.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی تصریح کرد: این ١۶ زندانی رای باز و واجد شرایط با هماهنگی دستگاه قضا برابر مقررات در این حرکت معنوی حضور می‌یابند.

انتهای خبر/

16 زندانی خراسان‌جنوبی به زوار رضوی خدمات‌رسانی می‌کنند

16 زندانی خراسان‌جنوبی به زوار رضوی خدمات‌رسانی می‌کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha