برگزاری نشست شورای مرکزی «ستاد اقامه نماز» سازمان زندان‌ها با حضور معاونین سازمان

نشست شورای مرکزی «ستاد اقامه نماز» سازمان زندان‌ها صبح امروز، یکشنبه با حضور اعضاء در محل این سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، نشست شورای مرکزی «ستاد اقامه نماز» سازمان زندان‌ها با حضور معاونین «توسعه مدیریت و منابع» و «سلامت، اصلاح و تربیت» و سایر اعضا برگزار و اقدامات صورت‌گرفته در ارتباط با اهمیت و ترویج این فریضه الهی مورد ارزیابی قرار گرفت.

ضیایی‌فر معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌ها در این نشست که صبح امروز، یکشنبه و با حضور اعضا برگزار شد، گفت: نماز این فریضه الهی، ستون دین است و بی‌تردید قبولی سایر اعمال ما در گروی قبولی نماز است که موجبات رشد و تعالی دنیوی و اخروی ما را در پی دارد.

برگزاری نشست شورای مرکزی «ستاد اقامه نماز» سازمان زندان‌ها با حضور معاونین سازمان

همچنین ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها نیز در ادامه این نشست یادآور شد: ترویج فرهنگ نماز یک مسئولیت بزرگ است و ماهم وظیفه داریم آن را به نحو مطلوب انجام دهیم.

وی با تأکید بر اجرای برنامه‌های جذاب و تأثیرگذار در حوزه فعالیت‌های مرتبط با نماز خاطرنشان ساخت؛ ائمه جماعات و فعالان حوزه نماز در سازمان لازم است با بهره‌گیری از روش‌های مناسب و نوین، فضای مطلوبی را برای نمازگذاران و نیز افزایش حضور کارکنان و سربازان‌وظیفه در نماز جماعت فراهم سازند.

ابراهیمی تأکید داشت: نماز، نسخه شفابخش بسیاری از مشکلات و علل افزایش سلامت روانی است و وظیفه ما هم این است که نماز را امری مهم و حیاتی بدانیم.

برگزاری نشست شورای مرکزی «ستاد اقامه نماز» سازمان زندان‌ها با حضور معاونین سازمان

گفتنی است در ادامه این نشست سلیمانی مدیرکل دفتر امور فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌ها به ارائه گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در این حوزه و مصوبات جلسه قبل پرداخت. در ادامه نیز هریک از اعضاء به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و درخاتمه مصوباتی درزمینه گسترش فرهنگ نماز به تصویب رسید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha