هفته دولت یادآور خدمتگزاری صادقانه دو تن از شریف مردان این انقلاب است

حمزه بروجنی سرپرست زندان های استان همدان از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوی ساده زیستی و اخلاق مداری در خدمت به مردم نام برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، حمزه بروجنی سرپرست زندان های استان همدان سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت وروز کارمند را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح می باشد:

هفته اول شهریورماه که به مناسبت شهادت دو تن از شریف مردان این انقلاب هفته دولت نامگذاری شده است یادآور خدمتگزاری صادقانه و تلاش بی وقفه خادمان ملت در جهت رفع مشکلات و موانع کشور است.

شکوه امروز جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون فداکاری و ایثار بزرگ مردان بی ادعایی است که همواره در مسیر خدمت به خلق و جلب رضایت خداوند قدم برداشته و با اخلاق مداری و ساده زیستی راه و رسم دفاع از مظلوم و احقاق حقوق مردم را به ما آموخته اند.

ضمن گرامیداشت هفته دولت، چهارم شهریور ماه را که در تقویم ملی روز کارمند نامگذاری شده است خدمت تمامی کارمندان به خصوص همکاران خدوم و زحمتکش زندان های استان همدان که خاضعانه و با ایمان و اراده ای راسخ در مسیر تحقق اهداف و اولویت های سازمان زندان های کشور گام برمی دارند تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند برای تمامی کسانی که در مسیر گره گشایی از مردم و سرافرازی ایران عزیزمان تا رساندن این انقلاب به دستان مبارک صاحب آن حضرت ولی عصر (عج) قدمی برمی دارند سلامتی و سعادت ابدی مسئلت می نمایم.
حمزه علی خانی بروجنی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha