امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره‌کل زندان‌های لرستان با شرکت توزیع برق استان

در راستای همکاری مشترک دو دستگاه، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل زندان های استان لرستان با شرکت توزیع برق استان لرستان منعقد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان لرستان، جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل زندان‌های لرستان با شرکت توزیع برق لرستان در سالن جلسات اداره کل زندان‌های استان لرستان برگزار شد.

عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان‌های استان لرستان در این جلسه گفت: امیدواریم انعقاد این تفاهم‌نامه مایه خیر و برکت و زمینه‌ای برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم شریف استان باشد.

وی ضمن تشریح مسائل شغل پر صعوبت زندانبانی و احتیاج مبرم زندان‌ها به خدماتی از قبیل برق و آب و گاز گفت: تأمین انرژی‌های آب و برق و گاز هم به حفظ امنیت زندان و جامعه کمک خواهد کرد و هم در راستای حفظ کرامت انسانی زندانیان مؤثر خواهد بود.

امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل زندان‌های استان لرستان با شرکت توزیع برق لرستان

مدیر کل زندان‌های استان لرستان تصریح کرد: امروزه اصلاح و تربیت زندانیان بر اساس آموزه‌های اسلامی در کشور عزیزمان به طور جد پیگیری می‌شود و ما در زندان‌ها علاوه بر نگهداری از زندانیان، شرایط اشتغال آنان را فراهم کرده‌ایم تا علاوه بر استفاده بهینه از اوقات فراغت زندانیان، برای خانواده‌های آنان از محل پرداخت دستمزد به زندانیان ممر درآمدی وجود داشته باشد.

عضو شورای قضایی استان افزود: مسائل و معضلات اجتماعی مختلفی دست به دست هم داده‌اند تا عده‌ای از اقشار آسیب‌پذیر جامعه به دلایل مختلف وارد زندان شوند و همه دستگاه‌های مختلف باید در جهت نجات این افراد کمک کنند تا این زندانیان اصلاح شده و به جامعه برگردند.

وی اظهار داشت: یکی از راه‌های بازسازگاری اجتماعی زندانیان، توجه به کرامت انسانی آنان است و تجربه نشان داده که هرچقدر ما از نظر انسانیت به آنان بها بدهیم، نرخ بازگشت مجدد به زندان کاهش می‌یابد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل زندان‌های استان لرستان با شرکت توزیع برق لرستان

کشوری با اشاره به پروژه‌های عمرانی زندان‌های لرستان گفت: این پروژه‌ها نیازمند توجه و همکاری ویژه شرکت توزیع برق لرستان است.

مهران امیری مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان نیز در این جلسه گفت: با اقدامات انجام شده و تدابیر اندیشیده شده و همچنین با صرفه‌جویی‌های مردم شریف استان و مدیریت مصرف برق، در سال ۱۴۰۲ خوشبختانه مشکل قطعی برق نداشتیم.

وی افزود: کار در زندان بسیار سخت و طاقت فرساست و ما نیز به‌عنوان وظیفه انسانی و الهی مشتاق به ارائه خدمت و کمک در این امر مهم هستیم.

در پایان جلسه تفاهم‌نامه مشترک همکاری بین دو دستگاه به امضای مدیر کل زندان‌های استان لرستان و مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان رسید.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha