اعطای مرخصی منجر به آزادی برای 4 زندانی همدانی

دادستان سازمان قضایی استان با حضور در محل بازداشتگاه همدان از بخش نگهداری متهمین و محکومان دادسرای نظامیان بازدید و پس برگزاری شورای طبقه بندی با آزادی 4 نفر از محکومین این مرکز موافقت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، بیرانوند دادستان دادسرای نظامی استان و پیرحیاتی دادیار ناظر با همراهی همزه رئیس بازداشتگاه همدان، شیر محمدی رئیس حفاظت اطلاعات اداره کل و سرهنگ نوری فرمانده یگان حفاظت زندان های استان از این مرکز بازدید کردند.

بیرانوند دادستان دادسرای نظامی همدان در این بازدید با حضور در خوابگاه متهمان و محکومان نظامیان از امکانات رفاهی موجود بازدید کرد و در جریان برنامه ها و اقدامات فرهنگی، ورزشی و اصلاحی تربیتی آنها قرار گرفت.

اعطای مرخصی منجر به آزادی برای 4 زندانی همدانی

دادستان نظامی استان در ادامه این بازدید با حضور در حیاط هواخوری ضمن عرض حضوری به بررسی مشکلات قضایی متهمان و محکومان پرداخت .

بیرانوند در دیدار با کارکنان بازداشتگاه همدان گفت: حفظ کرامت انسانی مددجویان از وظایف اصلی دستگاه قضا و ضابطین قضایی است. بازاجتماعی کردن زندانیان نیازمند توجه به مشکلات روحی و باز پروری شخصیتی آنهاست.

اعطای مرخصی منجر به آزادی برای 4 زندانی همدانی

در پایان بازدیدضمن بررسی وضعیت عمومی مددجویان و تشکیل شورای طبقه بندی با اعطای مرخصی منجر به آزادی 4نفر از محکومان موافقت شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha