ارائه مشاوره حقوقی به زندانیان زندان ساری توسط حقوق‌دانان جهادگر

شالیکار رئیس زندان ساری گفت: به مناسبت ایام محرم گروه جهادی حقوق‌دانان شهرستان ساری به ارائه خدمات مشاوره حقوقی و قضایی به زندانیان پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، شالیکار رئیس زندان شهرستان ساری گفت:به مناسبت ایام محرم گروه جهادی شهدای حقوقدان سازمان بسیج حقوق‌دانان شهرستان ساری با حضور در زندان مرکزی مازندران به ارائه خدمات مشاوره و معاضدت حقوقی و قضایی به زندانیان پرداختند.

وی در ادامه افزود: درراستای اجرای برنامه های سازمانی، حمایتی و قضایی به زندانیان و بمنظور بالا بردن اطلاعات حقوقی و همچنین رفع ابهامات مرتبط درحوزه پیگیری های پرونده قضایی ، تعداد 5 تن از مشاورین حقوقی کانون بسیج حقوقدانان شهرستان در زندان ساری بصورت چهره بچهره با زندانیان دیدار و به سوالات آنان پاسخ دادند.

رئیس زندان ساری حضور جهادگران حقوقی و مشاوره اختصاصی درحوزه های قضایی، حقوقی و معاضدتی را از عوامل بسیار مهم دانست و گفت: حضور اینچنینی مشاوران در جهت رفع ابهامات ،مشکلات و خواسته های زندانیان و متعاقبا ایجاد آرامش و امیدواری بین زندانیان می شود.

شالیکار در ادامه با تقدیر از خدمات مستمر سازمان بسیج حقوق‌دانان شهرستان ساری در همکاری ویژه با زندان‌ مرکزی ساری، اظهار داشت: امروز در زندان‌های استان اجرای برنامه‌های فرهنگی، دینی و مذهبی به جد دنبال می‌شود و یک فضای فرهنگی در سطح زندان‌ها حاکم است.

وی در ادامه افزود: از ابتدای سال 1402 تاکنون 5 گروه جهادی به استعداد 25 نفر با 15 ساعت فعالیت به ارائه خدمات مشاوره حقوقی و قضایی به بیش از250 نفر از زندانیان پرداخته اند و امروز هم به مناسبت ایام محرم این برنامه حضور گروه جهادی برنامه‌ریزی و اجرا شد.

اجرای برنامه ها و هماهنگی درجهت بهره مندی ازخدمات ودانش ها وداشته های مرتبط دیگر ادارات، سازمانها، انجمن ها وکانون ها، تشکلات، اشخاص و اندیشمندان درغالب اقدامات و برنامه های جهادی و خیر خواهانه از جمله دغدغه ها و برنامه های جاری و جدی درزندان ساری است که با همسویی وتلاش همکاران درحال تحقق است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha