بازدید دادستان شهرستان بهشهر از زندان و رسیدگی به درخواست‌های ۱۵۰ نفر از زندانیان

کیانی دادستان بهشهر به همراه ۱۰ نفر از قضات نواحی دادسراهای بهشهر،نکا و گلوگاه و دادیار اجرای احکام از زندان این شهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران ابوالقاسم کیانی دادستان شهرستان بهشهر به همراه ۱۰ نفر از قضات نواحی دادسراهای بهشهر،نکا و گلوگاه و دادیار اجرای احکام از زندان این شهر بازدید کرد.

کیانی در ابتدای این بازدید در نشست با زندانیان اظهار داشت: یکی از وظایف دستگاه قضایی در حوزه زندان‌ها و زندانیان، نظارت بر جمعیت زندان‌ها، ملاقات با زندانیان‌، بررسی مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های آنها است.

وی در ادامه افزود: بازدید ها باید کیفی و کارساز باشد و نباید جنبه نمایشی داشته باشد و همکاران و قضات محترم بسیار دلسوزانه، با دقت و احترام با زندانیان به صورت چهره به چهره ملاقات داشته باشند و درخواست‌های مددجویان را با دقت بررسی کنند.

دادستان بهشهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مدنظر این است که طبق قانون و آئین‌نامه سازمان زندان‌ها، زندانیانی که مشمول مرخصی می‌شوند را بررسی و نسبت به آن ها اقدام کنیم.

در این بازدید که تا ظهر نیز ادامه داشت با ۱۵۰ نفر از زندانیان اعم از متهمان و محکومان به صورت چهره به چهره ملاقات و درخواست‌های زندانیان مورد بررسی قرار گرفت و درنهایت برحسب درخواست‌ها تصمیمات مقتضی و قانونی اعمال شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha