اهداء ۱۶۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد و ۸۰۰ بسته خرما به خانواده زندانیان نیازمند

با هدف کمک و التیام آلام خانواده های زندانیان نیازمند، با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت و مسئول مرکز مراقبت بعد از خروج اداره کل زندان های استان کرمانشاه ۱۶۰۰کیلوگرم مرغ منجمد و ۸۰۰ بسته خرما یک کیلوگرمی به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان اهداء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، با هدف همدردی و التیام آلام خانواده های زندانیان نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان، با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت و مسئول مرکز مراقبت بعد از خروج اداره کل زندان های استان، طی برنامه ای مقدار ۱۶۰۰کیلوگرم مرغ منجمد و ۸۰۰ بسته خرما یک کیلوگرمی به خانواده های تحت پوشش اهداء شد.

اهداء ۱۶۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد و ۸۰۰ بسته خرما به خانواده های نیازمند زندانیان

در این برنامه معاون سلامت، اصلاح و تربیت و مسئول مرکز مراقبت بعد از خروج بصورت چهره به چهره وضعیت زندگی خانواده ها را جویا شدند و به مشکلات آنان رسیدگی کردند، و در پایان مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان از حمایت های مدیرکل و مسئول مرکز مراقبت بعد از خروج اداره کل زندان های استان قدردانی کرد.

اهداء ۱۶۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد و ۸۰۰ بسته خرما به خانواده های نیازمند زندانیان

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha