چادری شدن دختران دهه نودی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان استان کرمانشاه

طی برگزاری کلاس ها و برنامه های مشاوره ای برا خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان کرمانشاه با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، مورد استقبال و چادری شدن دو نفر از دختران این خانواده ها شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تعالی اخلاقی جامعه به ویژه در بین دختران با توجه به تهاجم فرهنگی و رسانه ای دشمن نسبت به هنجار شکنی و تخریب بنیاد خانواده، انجمن حمایت از زندانیان استان کرمانشاه به منظور تحقق این مهم اقدامات موثری را به انجام رسانده.

انجمن حمایت از زندانیان استان با کمک خیّرین، اقدام به برگزاری کلاس‌های سبک زندگی اسلامی و مشاوره های خانواده برای فرزندان و خانواده زندانیان تحت پوشش نموده که مورد توجه و استقبال حداکثری این خانواده‌های آسیب پذیر قرار گرفته است.

طی برگزاری این برنامه ها، دو نفر از دختران دهه نودی با حضور در دفتر انجمن حمایت از زندانیان کرمانشاه با اعلام تغییر رویه سبک زندگی و انتخاب حجاب اسلامی بصورت خودجوش چادری شدند، که ضمن تقدیر و حمایت ویژه انجمن به آنان به رسم یادبود چادر هدیه شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha