اهداء 100بسته معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند از طرف شورای شهر جورقان

بروجنی سرپرست زندان های استان همدان با آیت الله حسینی امام جمعه شهر و اعضای شورای شهر جورقان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، سرپرست زندان های استان با امام جمعه و اعضای شورای شهر همدان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه که با حضور بروجنی سرپرست زندان های همدان، افشون معاون مالی و اداری، عبدالملکی رئیس انجمن حمایت از زندانیان و احمدی شهردار جورقان، شکری کامروا رئیس شورای شهر و همچنین حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه جورقان در دفتر سرپرست زندان های استان برگزار شد طرفین در زمینه کمک های خیرخواهانه به خانواده های زندانیان آبرومند و تعامل در راستای افزایش کیفیت خدمت رسانی به زندانیان و ظرفیت های موجود در حوزه اشتغال زندانیان تبادل نظر کردند.

بروجنی سرپرست زندان های استان همدان در این دیدار ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم بر توسعه خدمات انجمن حمایت از زندانیان در فضای عمومی تاکید کرد و گفت: حمایت های مادی و معنوی از خانواده زندانیان از ورود سایر اعضای خانواده به چرخه جرم جلوگیری می کند. تریبون نماز جمعه فرصت مناسبی برای تشریح این مسئله و آگاهی دادن به عموم مردم است.

بروجنی افزود: اگرچه زندان یک پدیده نامطلوب اجتماعی است اما از منظر اصلاح و تربیت فضایی مناسب برای محدود کردن افراد قانون گریزی است که با رفتارهای نادرست و ناهنجاری های اجتماعی نظم عمومی جامعه را برهم می زنند.

وی در ادامه تصریح کرد: آماده هرگونه همکاری با شهرداری و شورای شهر جورقان در راستای اشتغال زندانیان هستیم و تلاش می کنیم از فرصت های موجود در زمینه اشتغال زندانیان و خانواده های آنها بهره مند شویم.

امام جمعه شهر جورقان نیز در این جلسه گفت: ما باید به بهانه های گوناگون در مناسبت های مختلف فرهنگی و مذهبی از خانواده های زندانیان حمایت کنیم. رسالت انجمن حمایت از زندانیان ترسیم مسیر جدید برای سایر اعضای خانواده فرد زندانی و سوق دادن آنها به سمت فعالیتهای مذهبی و مساجد است.

شهردار و اعضای شورای شهر جورقان نیز در این دیدار بر تعامل و همکاری بیشتر در زمینه های عمرانی، فعالیت های مربوط به اشتغال داخل زندان، کمک های معیشتی و بکارگیری زندانیان اشتغالی در بخش های مورد نیاز تاکید کردند.

لازم به ذکر است از طرف شورای شهر جورقان 100 بسته معیشتی برای کمک به خانواده های آبرومند اهداء شد.

در پایان این دیدار هماهنگی های لازم جهت بازدید شهردار و اعضای شورای شهر از زندان همدان انجام شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha