سوگواری ماه محرم با حضور نماینده مجلس خبرگان رهبری در میان مددجویان زندان قائمشهر

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به همراه فرماندار و دادستان شهرستان قائمشهر در مراسم عزاداری و سوگواری سید الشهدا(ع) در زندان حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان قائمشهر در پنجمین روز ماه محرم به همراه فرماندار، دادستان، فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران و جمعی از مدیران امنیتی و اجرایی این شهرستان در زندان حضور یافت .

آیت الله معلمی در آغاز مراسم عزاداری آقا اباعبدالله الحسین (ع) در زندان قائمشهر طی سخنانی گفت: امروزه فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان مهمترین درس قیام کربلا در جامعه اسلامی نهادینه‌سازی شده و باید اشاعه پیدا کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین به درس های مهمّ و ماندگار قیام کربلا و نهضت عاشورا اشاره و بیان کرد: حریت و آزادی، وفاداری، پایبندی به آموزه های دینی و اسلامی، ظلم ستیزی، حفظ مقدسات اسلامی، حفظ عفاف و پاسداری از حجاب، ادب و بزرگواری از مهمترین درس های قیام کربلاست .

در ادامه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) با حضور پر شور عاشقان و عزاداران اهل بیت(ع) با سینه زنی و مداحی در نمازخانه مرکزی زندان قائمشهر برگزار شد ./

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha