بازدید سرزده مدیرکل زندان‌های مازندران از زندان شهرستان تنکابن

مدیرکل زندان‌های استان مازندران در ادامه سفرهای شهرستانی خود، با هدف رصد فعالیت ها و برنامه های اجرایی در مراکز تامینی و تربیتی استان با حضور در زندان شهرستان تنکابن از کلیه اماکن به ویژه پروژه های در حال ساخت بازدید و با زندانیان دیدار و به درخواست‌های آنان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران،" علی استادی" مدیر کل زندان های استان در جمع زندانیان گفت: با اصلاح در رفتار و کردار خود می توانید مشمول رأفت اسلامی قرار بگیرید و از تسهیلات و ارفاقات قضایی بهره مند شوید.

مدیرکل زندان های استان مازندران توسعه برنامه های فرهنگی و تربیتی خصوصا حرفه آموزی و اشتغال را از جمله اولویت های سازمان زندان ها دانست و افزود: در راستای هدف گذاری اشتغال زندانیان تلاش می کنیم تا علاوه بر پر نمودن اوقات فراغت زندانیان نسبت به کسب درآمد برای تامین بخشی از نیازمندی های آنان و خانواده هایشان سهیم باشیم.

در ادامه زندانیان به صورت چهره به چهره و در فضایی آرام و رضایت بخش مسائل، مشکلات و انتظارات خود را با مدیرکل زندان های مازندران درمیان گذاشته و راهنمایی و اقدام و مشاوره لازم انجام گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha