المپیاد ورزشی کارکنان مرد زندان‌های مازندران به کار خود پایان داد

المپیاد ورزشی کارکنان زندان‌های استان مازندران با مشارکت بیش از 80 کارمند و در سه رشته به میزبانی ندامتگاه محکومین مواد مخدر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان مازندران، "علی استادی" مدیرکل زندان‌های استان مازندران در آئین اختتامیه المپیاد ورزشی کارکنان زندان های استان هدف از برگزاری این المپیاد ورزشی را تحقق سیاست های سازمانی، پویاسازی و شادابی کارکنان عنوان کرد.

مدیرکل زندان های استان مازندران با اشاره به کار سخت و طاقت فرسا در زندان بیان کرد: ورزش و تقویت قوای جسمی و روحی در ارتقاء توانمند های کارکنان نقش بی بدیلی دارد و هر گونه غفلت و بی توجهی نسبت به توسعه تربیت بدنی، فرسودگی منابع انسانی و به دنبال آن کاهش کارآیی آنان را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: زندانها با توجه به ظرفیت موجود در مناسبتهای مختلف زمینه برگزاری مسابقات ورزشی و اردوهای فرهنگی و تفریحی را برای کارکنان و سربازان وظیفه فراهم سازند.

المپیاد ورزشی ویژه کارکنان مرد زندان‌های استان مازندران، با حضور ۸۱ شرکت‌کننده در ۳ رشته ورزشی طناب کشی، دارت و فوتبال دستی به میزبانی ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان مازندران، برگزار شد.

بنابراین گزارش برخی کارکنان این مسابقات را مورد تجلیل قرار داده و از افزایش سطح کیفی رقابت‌ها سخن گفتند و برخی نیز آن را یکی از نمادهای اتحاد و همبستگی در میان همکاران می‌دانند، المپیادی که سالانه بسیاری را جذب خود کرده و همه ساله سبک و سیاقی حرفه‌ای‌تری به خود گرفته است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha