حضور مشاور وزیر کشور در زندان شهرستان نوشهر

مشاور وزیر کشور در بازدید از زندان نوشهر پیگیر انتقال زندان های نور و نوشهر به خارج از شهر و استقرار در یک مکان واحد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران،" ذاکرالحسینی " مشاور وزیر کشور به همراه مدیرکل زندان‌های استان مازندران و فرماندار نوشهر به منظور بررسی وضعیت پروژه های ندامتگاهی وارد زندان نوشهر شد.

مشاور وزیر کشور با هدف بررسی وضعیت پروژه های عمرانی زندان های استان مازندران از زندان فعلی و پروژه زندان جدید (شماره 2) شهرستان نوشهر بازدید کرد.

"ذاکرالحسینی" هدف از این بازدید را پیگیری جهت انتقال زندان های نور و نوشهر به خارج شهر و استقرار در یک مکان واحد با همکاری منابع طبیعی عنوان نمود.

وی با اشاره به بافت قدیمی و فرسوده زندان نوشهر گفت: وضعیت موجود زندان نوشهر را مشاهده کردیم و تلاش می کنیم در جهت بهبود وضعیت گام های موثری برداشته شود.

"علی استادی"مدیرکل زندان های استان مازندران با اشاره به جانمایی زمین برای ساخت زندان بین شهرستان های نور و نوشهر گفت: با همکاری فرماندران دو شهرستان زمینی به مساحت 10 هکتار در موقعیت مطلوب برای ایجاد پروژه زندان مشترک جانمایی شده و برای تصویب نهایی پروژه همکاری سازمان منابع طبیعی و دیگر نهادهای مرتبط ضروری به نظر می رسد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha