بهبود سرانه فضای خوابگاهی زندانیان شهرستان نوشهر

مدیرکل زندان‌های استان مازندران در بازدید از زندان های نور و نوشهر از بهبود سرانه فضای خوابگاهی در شهرستان نوشهر و افزایش 2300 مترمربع فضای ندامتگاهی جدید خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، علی استادی مدیرکل زندان‌های استان به منظور بررسی روند تکمیلی پروژه های عمرانی شهرستان نوشهر و کارگاه اشتغال نور از این دو زندان بازدید کرد.

استادی هدف از بازدید را بررسی درخواست زندانیان و دیدار چهره به چهره با آنان و تلاش در جهت ارتقاء سرانه فضای مناسب خوابگاهی و سرانه اشتغال در زندانها عنوان کرد و گفت: با توجه به بافت فرسوده و قدیمی زندان نوشهر تکمیل پروژه زندان شماره دو ضروری است.

وی افزود: پروژه زندان شماره دو نوشهر با بیش از 70درصد پیشرفت فیزیکی در زمینی به مساحت 4603 متر مربع بنا شده که با تکمیل این پروژه بیش از 2300 مترمربع به سرانه فضای خوابگاهی زندان‌های استان اضافه خواهد شد.

علی استادی تصریح کرد: انتقال زندان شهرستان نوشهر به خارج از شهر به عنوان یک اولویت در دستور کار قراردارد، ولیکن به علت کمبود فضای اسکان در زندان فعلی باید زندان شماره 2 این شهرستان تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد .

مدیرکل زندان‌های استان مازندران در بازدید از زندان نور گفت: امروزه دغدغه زندان‌ها بحث آموزش و اشتغال زندانیان است و تکمیل پروژه اشتغال و دعوت زندانیان به کار و کسب درآمد و تأمین بخشی از مخارج خانواده امری ضروریست.

انتهای خبر/

بهبود سرانه فضای خوابگاهی زندانیان شهرستان نوشهر

بهبود سرانه فضای خوابگاهی زندانیان شهرستان نوشهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha