برگزاری سومین جلسه از نشست‌های «تجربه زیسته علوم زندانبانی» در سازمان زندان‌ها

با حضور مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان زندان‌ها نشست سوم از سلسله‌جلسات «تجربه زیسته علوم زندانبانی» برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، نشستی دیگر از سلسه‌نشست‌های «تجربه زیسته علوم زندانبانی» بامحوریت موضوعات حوزه تحول و تعالی زندانبانی باحضور جمالیان مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان زندان‌ها برگزار شد.

جمالیان در این نشست ضمن تأکید بر اهمیت اجرای قوانین و مقررات در حوزه زندانبانی گفت: درصورتی که کلیه امور زندانبانی براساس رعایت مفاد آئین‌نامه اجرایی سازمان زندان‌ها و بخشنامه‌های صادره صورت پذیرد، نقاط ضعف احتمالی هم کاهش می‌یابد وهم با اقدامات موثر قابل کنترل خواهند بود.

وی افزود: بازدیدهای میدانی از مراکز اصلاحی‌وتربیتی به صورت مکرر و مستمر درحال انجام است که این امر نقاط ضعف و قوت را مشخص می‌سازد. ضمن اینکه ارائه آموزش‌های علمی ضمن خدمت به شکل عمومی و تخصصی برای کارکنان نیز باعث ارتقاء امور خواهد شد.

پیش از این صالحی‌عمران مدیرکل دفتر آموزش‌وپژوهش سازمان زندان‌ها نیز در این نشست یادآور شد: یکی از رویکردهای مهم در این دفتر، بررسی بازخوردهای حاصل از سفرهای استانی رئیس سازمان زندان‌ها و مدیران ستادی است که به صورت دقیق مورد ارزیابی و تحلیل محتوایی و آماری قرار می‌گیرد.

گفتنی است نشست‌های «تجربه زیسته علوم زندانبانی» به منظور ارتقاء سطح دانش و تجربه کارکنان زندان‌ها و خادمان عرصه اصلاح‌وتربیت در دست انجام قرار دارد. در این راستا شناسایی، واکاوی و آسیب‌شناسی فعالیت‌های زندانبانی درقالب این جلسات محقق می‌شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha