بازدید میدانی سرپرست زندان های همدان از زمین زندان جدید نهاوند

سرپرست زندان های استان همدان پس از برگزاری جلسه ای با شهردار نهاوند در مورد ساخت زندان جدید این شهر از زمین مورد نظر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، بروجنی سرپرست زندان های همدان با همراهی نماینده شهرداری از محل در نظر گرفته شده برای احداث زندان جدید این شهر بازدید کردند.

در راستای اجرای اولویت اول سازمان زندان های کشور مبنی بر انتقال زندان های فرسوده به خارج از شهرها، احداث زندان جدید شهر نهاوند و انتقال زندان این شهر به حومه، بروجنی سرپرست زندان های همدان با یوسفی شهردار نهاوند در دفتر رئیس زندان این شهر دیدار و در مورد جزئیات این انتقال بحث و تبادل نظر کردند.

حمزه بروجنی سرپرست زندان های استان همدان در این دیدار ضمن اشاره به قدمت زندان نهاوند و ضرورت این انتقال گفت: انتقال زندان به بیرون از شهر می تواند زمینه رفاه شهروندان را فراهم کند.

یوسفی شهردار همدان نیز ضمن ارائه مشخصات و جزئیات مربوط به زمین در نظر گرفته شده گفت: حساسیت های شغل زندانبانی ما را متقاعد کرد تا در این موضوع مسئله مشارکت کنیم. وجود زندان در داخل شهر سیمای بصری شهر را برهم می زند.

پس از جلسه نقد و بررسی زمین جانمایی شده و تبادل نظر در مورد چگونگی این انتقال سرپرست زندان های استان به همراه رئیس زندان نهاوند و مسئولان ستادی اداره کل زندانها و نماینده شهرداری نهاوند از زمین در نظر گرفته بازدید کردند.

انتهای خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha