آرزوی مادربزرگ توسط مدرس انجمن حمایت از زندانیان برآورده شد

همزمان با روزهای جشن عید غدیرخم، مدرس جوان انجمن حمایت از زندانیان مرکز، با اهدای یک دوچرخه به یسنا فرزند زندانی، آرزوی مادر بزرگش را برآورده کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، همزمان با روزهای جشن عید غدیرخم، مدرس کلاس آموزشی انجمن حمایت از خانواده زندانیان، با اهدای دوچرخه به فرزند زندانی، آرزوی مادربزرگ وی را برآورده کرد.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان مرکز ضمن اعلام این خبر گفت: هرچقدر دنیای این روزهای کودکان زندانیان سرد و بی روح باشد ولی افرادی هستند که بی تفاوت نسبت به همنوعان خود نیستند و دغدغه‌ برآورده کردن آرزوهای این کودکان را دارند.
مظفر الوندی ادامه داد: معمولا کودکان بی‌سرپرست با کمترین هزینه‌ها زندگی می‌کنند و از داشتن بسیاری از آرزوها محروم اند. دنیای کودکان پر از آرزوست اما محیط رشد آنان است که مشخص می‌کند آرزوی آن‌ها چه باشد و کم نیستند افرادی که آرزوهای کودکان بی‌سرپرست را با مهربانی برآورده می‌کنند.
وی ادامه داد: بخشی از حمایت های انجمن حمایت زندانیان مرکز در توان خود برآوردن برخی آرزوهای این کودکان را در برنامه های خود دارد.
الوندی تصریح کرد: یسنا دختر یک زندانی است که با خواهرش در منزل مادربزرگش زندگی می کنند و آرزویش داشتن یک دوچرخه بود. این خواسته آرزوی مادر بزرگش نیز شده بود تا بتواند یک دوچرخه برای او بخرد.
او همچنین گفت: پدر یسنا زندان و مادرش نیز از هم جدا شده، وی همیشه آرزوی داشتن دوچرخه را داشته است.
بنا به این خبر، مادربزرگ یسنا در یکی از کلاس های آموزشی که در انجمن حمایت برگزار شد، آرزوی خرید یک دوچرخه برای نوه اش را مطرح نمود که مدرس جوان این کارگاه بانی خیر شده، در کارگاه بعدی دوچرخه ای را به دخترک اهداء کرد.

بنا به این خبر، انجمن حمایت از خانواده زندانیان، طی ایام حبس سرپرست خانوار، با کمک نیکوکاران استان، امور حمایت آموزشی، اقتصادی، حقوقی و تحصیلی آنان را بر عهده دارد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha