عیدانه‌ای برای خانواده‌های زندانیان نیازمند در خراسان جنوبی

مدیر کل زندان‌های خراسان جنوبی و هیئت همراه به مناسبت عید غدیر با دو خانواده زندانی نیازمند دراستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، علی عبدی، مدیر کل زندان‌های خراسان جنوبی و هیئت همراه به مناسبت عید غدیر با دو خانواده زندانی نیازمند دیدار کردند.

مدیرکل زندان های خراسان جنوبی هدف از این بازدیدها را حمایت از خانواده زندانیان اعلام کرد و اظهارداشت: به صورت هفتگی از خانواده تعدادی از زندانیان سرکشی و مشکلاتشان درمیان گذاشته و در حد توان به این مشکلات رسیدگی می‌شود.

وی افزود: با توجه به این که در آستانه فرار رسیدن عید سعید غدیر خم هستیم بازید از خانواده زندانیان نیازمند به طور همزمان در سطح زندان ها، بازداشتگاه عمومی و کانون اصلاح و تربیت انجام شد.

مدیرکل زندان های خراسان جنوبی ادامه داد: مشکلات قضایی، تامین بخشی از لوازم ابتدای این خانواده ها، پی گیری اشتغال زندانی در داخل زندان ها و همچنین همسر زندانی مورد بررسی قرار گرفت.

عبدی با اشاره به این که یکی از مشکلات خانواده زندانیان نگاه غیر قابل قبول جامعه عنوان کرد و گفت: گاهی یک خانواده به واسطه اشتباه یک فرد دچار آسیب‌های متعدد می‌شود.

وی اظهار داشت: باید بر مسئله سلامت اجتماعی بیشتر کار شود و زمینه فرصت‌های شغلی را فراهم تا این جامعه هدف به بیراهه‌ کشیده نشود.

این مقام مسئول خواستار توجه به خانواده زندانیان شد و گفت: نهادهای حمایتی پای کار بیایند تا خانواده فرد زندانی دچار آسیب دیگری نشود.

در پایان به هر خانواده یک سبد حمایتی به ارزش ۲ میلیون تومان و برای فرزندان زندانیان اهدایایی نیز اهداء شد.

انتهای خبر/


غدیرانه ای برای خانواده های نیازمندان زندانیان خراسان جنوبی

غدیرانه ای برای خانواده های نیازمندان زندانیان خراسان جنوبی

غدیرانه ای برای خانواده های نیازمندان زندانیان خراسان جنوبی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha