رسیدگی به خانواده سادات مددجویان در آستانه غدیر خم

در آستانه عید بزرگ غدیرخم مدیرکل زندان‌های گلستان با خانواده سادات زندانیان دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، به مناسبت فرا رسیدن عیدغدیرخم غلامرضا سرلک مدیرکل زندان‌های استان ضمن دیدار با خانواده سادات زندانیان، گفت: در امت اسلامی تکریم سادات از واجبات و حفظ حرمت و کمک به این قشر از خانواده ها وظیفه هر مومن است.

سرلک با بیان اینکه می توانیم با این سرکشی ها قدری از مشکلات این خانواده های نیازمند را التیام بخشیم، اظهارداشت: امروز نیز به تأسی از مولایمان حضرت امیرالمومنین(ع) به دیدار خانواده سادات نیازمند آمده ایم تا با حمایت های مادی و معنوی آسیب های ناشی از فقدان سرپرست خانواده را کاهش دهیم.

مدیرکل زندانهای استان با تاکید براینکه باید به وضعیت معیشتی زندانیان نیازمند بویژه در نبود سرپرست خانوار توجه ویژه داشت، افزود: در آستانه عید سعید غدیرخم با برنامه ریزی بعمل آمده و شناسایی خانواده های سادات زندانیان و با همکاری انجمن حمایت از زندانیان شهرستان گرگان، تعداد 30 بسته معیشتی و کارت هدیه نقدی در بین خانواده های سادات توزیع شد.

در این بازدید به هریک از خانواده ها بسته های معیشتی و کارت هدیه اهدا شد و مقرر شد یخچال معیوب بصورت رایگان تعمیر و شهریه دانشگاه فرزند مددجو نیز از سوی انجمن حمایت از زندانیان استان پرداخت شود.

خاطرنشان است در عید قربان نیز تعداد 50 خانواده در بین خانواده های نیازمند زندانیان توزیع شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha