پزشکان جهادی یاری‌گر ارتقای سلامت در زندان گنبد

سومین اردوی یک روزه پزشکان جهادی جهت ارتقای سلامت زندانیان در زندان گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، بمناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت با برنامه ریزی وهماهنگی بعمل آمده از سوی اداره کل زندان‌های استان گلستان با دانشگاه علوم پزشکی استان و همکاری قرارگاه اجتماعی زندان‌های استان صبح امروز در اقدام جهادی و خیرخواهانه پزشکان عمومی و متخصص شامل پزشکان متخصص عفونی،پوست ومو،دندانپزشک و...وارد زندان گنبد شدند و به زندانیان خدمات درمانی رایگان ارائه دادند.

مهدی سرگلزائی مدیرزندان گنبدکاووس ضمن رضایتمندی از این اقدام جهادی وعرض تبریک عیدغدیرخم عنوان کرد: زندان همانند کشتی می باشد که همه ی ما بعنوان سرنشینان کشتی هستیم وبرای این که این کشتی به سلامت به ساحل امن (تحقق اهداف اصلاحی وتربیتی) برسد همه ی ما می بایست درحدتوان پارو بزنیم وتلاش کنیم .

وی همچنین افزود : برای کمک رسانی به زندانیان که از اقشارمحروم جامعه هستند باید از تمام ظرفیت های دستگاههای مرتبط درسطح استان وشهرستان استفاده شود. هرکس به نوبه خود می بایست دراین راه جهادی درحدتوان قدم خیر بردارد .کمک به زندانی درواقع کمک به خانواده زندانی ودرنهایت جامعه است وبرای اینکه جامعه ای سالم داشته باشیم نباید بگذاریم زندانیان بیمار به حال خود رها شوند.

عبدالهاشم رضایی مسئول قرارگاه اجتماعی زندانهای استان گلستان نیز درادامه بیان کرد : امروز برای سومین بار از ابتدای سال اردوی جهادی پزشکی در زندان گنبد برگزارشده است وهدف از برگزاری این اردوها در زندانها کمک رسانی وارائه خدمات ضروری به زندانیان به صورت رایگان است واز برنامه های بعدی اداره کل زندانهای استان این است که انشاا.. طی اطلاع رسانی به خانواده زندانیانی که بیمارهستند ومتقاضی دریافت خدمات پزشکی رایگان هستند مورد ویزیت تیم پزشکان جهادی قرارگیرند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha