شایسته‌سالاری و بهره‌گیری از نخبگان سازمانی بطور جد دردستور کار مدیریت سازمان زندان‌هاست

دکتر محمدی شامگاه سه‌شنبه در سفر استانی به کرمانشاه در جمع کارکنان زندان‌های این استان حضور یافت و به دغدغه‌ها و سوالات آنان پاسخ داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر محمدی امشب، 13 تیرماه در نشست با کارکنان زندان‌های استان کرمانشاه از خدمات و تلاش‌های آنان درراستای ارتقاء اهداف اصلاحی‌وتربیتی تقدیر کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای حوزه اصلاحی و تربیتی گفت: همه این دستاوردها مرهون زحمات و تلاش‌های کارکنان است.

رئیس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه مسیر ارتقاء شغلی باید برای همه رسته‌ها و سطوح تببین شود، خاطرنشان ساخت؛ در سال گذشته سلسله‌جلسات «هیات اندیشه‌ورز» را با همراهی، گفتگو و ارائه نقطه‌نظرات حدود ۳۰۰۰ نفر از کارکنان برگزار کردیم. امروز نیز شایسته‌سالاری و بهره‌گیری از نخبگان سازمانی بطور جد مورد توجه و پیگیری ما قرار دارد.

در این نشست چند نفر از کارکنان زندان‌های کرمانشاه نیز به نمایندگی از سایرین نظرات و درخواست‌های خود را مطرح کردند و دکتر محمدی در طی سخنان خود به این مطالب پاسخ داد.

گفتنی است نشست رئیس سازمان زندان‌ها با کارکنان زندان‌ها و مراکز تأمینی و تربیتی کشور جهت بررسی درخواست‌ها و پرسش و پاسخ در برنامه‌های همیشگی سفر به استان‌ها قرار دارد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha