کارکنان در چرخه اصلاح مجرمان نقش الگوی و مربی را دارند

مدیر مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی استان فارس در برنامه‌های دیدار ماهانه خود با کارکنان و پرسنل وظیفه بر ضرورت توسعه اخلاق مداری در محیط کار تاکید کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس، حمیدرضا محمدی در دیدارهای جداگانه خود با کارکنان حوزه مراقبین- یگان حفاظت و همچنین کارکنان وظیفه با اشاره به رسالت خطیر نظام زندانبانی در نگهداری و اصلاح مجرمان گفت: کارکنان می‌بایست در تمام شئونات رفتار اداری و اخلاق اسلامی سرآمد باشند زیرا کارمند زندان، مربی و الگوی تربیتی زندانی است.

مدیر مجتمع حرف آموزی و کاردرمانی استان فارس خاطرنشان ساخت: رسالت مهم ما نگهداری مجرمان و صیانت از امنیت مردم در مواجهه با آنان است و از دیگر سو زندانی امانتی است نزد مجموعه زندانبانی که باید توانمندسازی شود تا بتواند برای بازگشت سعادتمندانه به زندگی آمادگی لازم را پیدا کند.

وی همچنین کار در محیط زندان را حساس و خطیر توصیف کرد و گفت: ما در محیطی کار می‌کنیم که مملو از عبرت‌هاست، لذا باید راه و روشی را در پیش گیریم که نه تنها خود به عبرت دیگران تبدیل نشویم، بلکه خانواده، فامیل، دوستان و سایر افراد در ارتباط را نیز از دامنه ارتکاب به جرم دور سازیم.

محمدی همچنین با اشاره به ایام هفته عدالت و گرامی‌داشت شهادت شهید دکتر بهشتی، ضرورت شناخت ارزش‌ها و شاخص‌های انقلاب را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه ما مدیون خون شهیدان هستیم و می‌بایست در صیانت از آنان اهتمام ورزیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha