برنامه‌های اصلاحی و تربیتی زندان شماره ۲ شیراز شایسته تقدیر است

قاضی قوام کریمی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس به همراه دادستان و داریار ناظر زندان این مجموعه قضایی، با حضور در زندان شماره ۲ شیراز از بخش‌های مختلف این موسسه کیفری بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس، در اثنای این بازدید که بمناسبت هفته قوه قضاییه انجام پذیرفت، وی با توضیحات یدالله علیرضانژاد رئیس زندان شماره ۲، از نزدیک با اقدامات، برنامه و سیاست‌های تامینی و تربیتی جاری در این مؤسسه کیفری آشنا شد.

در این بازدید دو ساعته وی و قضات همراه با تمامی زندانیان حوزه قضایی دیدار و ضمن استماع درخواست‌های آنان، برای رسیدگی به مسائل مطرح شده، قول پیگیری داد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس در ارتباط با این بازدید گفت در هفته عدالت توفیق شد که با حضور در زندان شماره ۲ شیراز از بخش‌های مختلف این موسسه کیفری بازدید داشته باشیم

قوام کریمی افزود در این بازدید از نزدیک با زندانیان دیدار و گفتگو داشتیم و روند نگهداری آنان و ارائه خدمات اصلاح تربیتی به جمعیت کیفری هدف مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح داشت: اقدامات جاری در زندان شماره ۲ شیراز به سبب تفکیک و طبقه‌بندی مجرمان و برنامه‌های ویژه آموزشی، اصلاح رفتار و مهارت‌های اساسی زندگی برای این گروه از جمعیت کیفری بسیار مناسب بوده و به جا می‌دانم از رئیس زندان و همکاران ایشان قدردان نمایم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha