دومین المپیاد ورزشی کارکنان زن زندان‌های اردبیل آغاز شد

دومین المپیاد ورزشی کارکنان زن زندان‌های استان اردبیل با شرکت ۲۰تن از همکاران در ۴رشته ورزشی برگزار و با نظر داوران نفرات برتر هر رشته مشخص شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، ۲۰تن از بانوان مراکز تامینی این استان در ۴ رشته؛ بدمینتون، آمادگی جسمانی، دارت و طناب کشی به رقابت با هم پرداختند و در پایان با رای داوران اعزامی از هیات ورزش‌های همگانی اردبیل نفرات برتر هر رشته معرفی شدند.

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، با اعلام این خبر گفت: طبق شیوه‌نامه اجرایی حوزه فرهنگی و تربیتی سازمان، با مشارکت اداره‌کل ورزش و جوانان استان، دومین دوره مسابقات ورزشی بانوان همکار در سالن حجاب اردبیل با استقبال بی نظیر شرکت‌کنندگان برگزار شد.

دومین المپیاد ورزشی کارکنان زن زندان‌های اردبیل آغاز شد

دومین المپیاد ورزشی کارکنان زن زندان‌های اردبیل آغاز شد

وی با اشاره به جایگاه ورزش در ایجاد نشاط و پویایی به ویژه برای بانوان همکار گفت: ورزش علاوه بر فواید جسمانی که به همراه دارد زمینه‌ساز تقویت روحی و تامین کننده بهداشت روانی هر فرد بوده و در محیطی استرس‌زا مانند زندان که صعوبت کاری آن مشخص است نیاز به ورزش بسیار بیشتر احساس می‌شود.

دومین المپیاد ورزشی کارکنان زن زندان‌های اردبیل آغاز شد

امجدی خاطر نشان کرد: هر چند در تامین نیازهای ورزشی برای همکاران تلاشگر مجموعه زندان‌ها با مشکلاتی مواجه هستیم اما طبق برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده و تعامل با ارگان‌های دخیل در این امر، ترتیبی اتخاذ شده تا همکاران علاقه‌مند بتوانند از امکانات ورزشی سطح شهر بصورت رایگان بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است در پایان این دوره از مسابقات از نفرات اول تا سوم هر رشته ورزشی تجلیل شد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha