نذر آزادی خیّر گلستانی دل خانواده زندانیان را شاد کرد

خیر گلستانی در اقدام خیرخواهانه هزینه فریضه قربانی را صرف آزادی ۲ زندانی غیر عمد کرد تا این مددجویان عید قربان را در کنار خانواده یشان جشن بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های گلستان، حمید وسکوئی مدیر ستاد مردمی دیه گلستان، با اعلام این خبر گفت: خیر گلستانی به نام دکتر بغدادی همانند سال‌های گذشته با حضور در ستاد دیه استان با پرداخت مبلغ فریضه قربانی، شرایط آزادی ۲ زندانی معسر غیرعمد را فراهم کرد.

این نیکوکار خیر اندیش با بیان اینکه رفع گرفتاری افراد نیازمند بویژه زندانیان غیرعمد از وظایف اخلاقی هر فرد مسلمان است، گفت: با اختصاص مبلغ فریضه قربانی برای آزادی سرپرست خانوار دل خانواده این افراد در آستانه عیدقربان شادخواهد شد و این ثوابش کمتر از قربانی کردن نیست.

در ادامه مدیر ستاد مردمی دیه استان با اشاره به راه اندازی پویش نذر آزادی گفت: امروز در آستانه عید سعید قربان با راه اندازی این پویش و با مشارکت خیرین گلستانی ده زندانی غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

وسکوئی افزود: از ابتدای هفته قوه قضائیه تاکنون نیز ۲۴ زندانی غیرعمد با کمک ستاد دیه استان از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha