شهروندمداری و تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های مدیریتی زندان‌های استان است

ابراهیمی در حاشیه برنامه میز خدمت که به مناسبت هفته قوه قضایی در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام برگزار شد، گفت: تکریم ارباب رجوع و شهروند مداری از اولویت هاست . 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های استان فارس، وی خاطرنشان ساخت: به ترتیبی اقدام می‌شود تا گروه های مخاطب با مراجعه به اداره کل زندانهای یا موسسات کیفری تابعه، در اسرع وقت، خدمات مورد نیاز خود را وفق مقررات دریافت دارند

مدیرکل زندان های فارس تصریح کرد: در هفته یک روز اختصاص به دیدار با خانواده های محترم زندانیان دارد تا درخواست های آنان در کمترین زمان رسیدگی شود.

اسحاق ابراهیمی افزود: مدیران زندانهای استان نیز علاوه بر اینکه همه روزه با زندانیان در اندرزگاه های مختلف دیدار دارند و به تقاضاهای آنان رسیدگی می کنند، در هفته یک روز را مختص خانواده ها اختصاص داده اند.

وی یادآور شد: این مدیریت در بازدید از زندان های تابعه نیز بصورت چهره به چهره با تمام زندانیان دیدار می کند همچنین در محل انجمن حمایت زندانیان مرکز استان و در بازدید از زندان ها دیدار با خانواده های زندانیان و رسیدگی به درخواست های آن ردر دستور کار قرار دارد

گفتنی است به واسطه حسن پاسخگویی و شتاب در رسیدگی به درخواست های ارباب رجوع برون سازمانی، اداره کل زندانهای استان در آیین میز خدمت ویژه هفته قوه قضاییه مراجعه کننده خاصی نداشت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha