افتتاح نمایشگاه صنایع دستی زندانیان استان کردستان در سنندج

همزمان با هفته قوه قضائیه و با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان، نمایشگاه صنایع دستی زندانیان استان کردستان در عمارت تاریخی آصف( خانه کرد) سنندج افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کردستان ، نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات زندانیان استان کردستان در ۱۵ غرفه در محل نمایشگاه های خانه کرد سنندج افتتاح شد .

افتتاح نمایشگاه دست ساخته های زندانیان استان کردستان در سنندج

مجتبی محمدی مدیر کل زندان ها، اقدامات تأمینی و تربیتی استان کردستان در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: فراهم کردن اشتغال برای زندانیان و حمایت از خانواده های آنان از جمله اولویت های پنج گانه سازمان زندان هاست.

افتتاح نمایشگاه دست ساخته های زندانیان استان کردستان در سنندج
وی افزود: در همین راستا در سطح زندان های استان کردستان کارگاه های مختلف تولیدی توسط این سازمان و با مشارکت کارآفرینان و خیرین راه اندازی شده است.
مدیر کل زندان ها، اقدامات تأمینی و تربیتی استان کردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۷۳ درصد محکومین در زندان های استان کردستان دارای شغل بوده و ماهیانه درآمدی را برای خود و خانواده هایشان کسب می کنند.

افتتاح نمایشگاه دست ساخته های زندانیان استان کردستان در سنندج
محمدی افزود: هر ساله همزمان با هفته بزرگداشت قوه قضائیه اقدام به برپایی نمایشگاهی برای معرفی صنایع دستی و تولیدات زندانیان استان می کنیم که در این راستا امسال در محل خانه کرد سنندج اقدام به برپایی این نمایشگاه کرده ایم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha