اداره‌کل زندان‌های کردستان به‌عنوان دستگاه برگزیده عرصه مبارزه با مواد مخدر در استان معرفی شد

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر از فعالان اجتماعی استان در این عرصه تجلیل به عمل آمد و اداره کل زندان ها به عنوان دستگاه برگزیده عرصه مبارزه با مواد مخدر در کردستان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان روز یکشنبه در مراسم تجلیل از فعالان اجتماعی عرصه مبارزه با مواد مخدر در کردستان اظهار کرد: با همکاری اقشار مختلف مردم شاهد فعال شدن کمیته های تخصصی زیر نظر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هستیم.

وی افزود: معرفی الگوهای موفق به نسل آینده ساز جامعه می تواند در راستای کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر واقع شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان تصریح کرد: خوشبختانه با تعامل دستگاه های اجرایی شاهد فعال شدن کمپ ماده ۱۶ برای اولین بار در استان هستیم که ۲۵۰ معتاد را در خود جای داده است.
سردار آزادی افزود: قدردان تلاش های اصحاب رسانه و تشکل های مردمی در راستای مبارزه با مواد مخدر و فرهنگ سازی در این عرصه هستیم.

همه فعالان اجتماعی برای مبارزه با مواد مخدر باید یاریگر هم باشند

اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: برای مبارزه با مواد مخدر نیازمند فعالیت های فرهنگی و اجتماعی هستیم.
وی افزود: خوشبختانه با تلاش و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی استان شاهد فعالیت اولین کمپ ماده ۱۶ در استان هستیم.
استاندار کردستان تصریح کرد: باید از برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر برای معرفی فعالیت های این حوزه و تقویت این مسیر بهره ببریم.
زارعی کوشا افزود: برای کاهش آسیب های اجتماعی حوزه اعتیاد باید آحاد جامعه احساس مسئولیت کنند و مجموعه های علمی و تحقیقاتی با بررسی مدل های موفق جهانی ما را یاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: خانواده های کردستانی برای آینده فرزندانشان نسبت به گسترش معضل اعتیاد نگران هستند لذا باید همه ما با احساس مسئولیت همیشگی برای مبارزه با این آسیب بزرگ اجتماعی تلاش کنیم.
زارعی کوشا افزود: برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان نیازمند تقویت حوزه اقتصادی در استان هستیم.
در پایان این مراسم از ادارات، انجمن ها و تشکل های مردم نهاد و فعالان اجتماعی عرصه مبارزه با مواد مخدر استان تجلیل به عمل آمد.

اداره کل زندان ها به عنوان دستگاه برگزیده عرصه مبارزه با مواد مخدر در کردستان معرفی شد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha