نشست خبری مدیرکل زندان‌های استان قم با اصحاب رسانه

زندانیان همچون دیگر شهروندان از همه حقوق بهره مند هستند و صرفا به دلیل ارتکاب جرم،حق آزادی آنها محدود شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، در چهارمین روز هفته قوه قضائیه،روزنامه نگاران و فعالان فضای مجازی و خبری استان قم، مهمان اداره کل زندانهای قم بودند.

در این نشست خبری علی اصغر رنجبر مدیر کل زندانهای استان قم به شرحی از اقدامات اصلاحی و تربیتی اجرا شده برای زندانیان در موسسات کیفری اشاره کرد و گفت: اداره کل زندانهای استان در شاخص های سازمانی در جایگاه مناسبی قرار دارد و هدف اجرای اولویت های سازمان زندانهای کشور است.

وی به اجرای طرح های ویژه خانواده زندانیان و همچنین افتتاح دومین مدرسه قرآنی زندانهای قم در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی قم اشاره کرد و گفت: اصلاح و تربیت زندانیان بر اساس تعالیم دین مبین اسلام و همچنین رفع نیازهای حمایتی خانواده زندانیان از مهمترین رویکردهای اداره کل زندانهای استان است

عضو شورای قضایی استان از خبرنگاران خواست تا فعالین فرهنگی استان و همچنین خیرین، صنعت گران و کارآفرینان را به ایجاد اشتغال برای زندانیان و خانواده آنان دعوت کنند.

وی همچنین به اقدامات بهداشتی و درمانی زندانهای استان اشاره کرد و گفت: مستمرا زندانهای استان ضد عفونی می شود و زندانی از بدو ورود به زندان تحت نظر پزشک معالج قرار می گیرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha