بازدید از محل کار زندانیان شاغل گروهی رای باز

اشتغال زندانیان بستر فرایند اصلاح مددجویان را فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی،معاون سلامت،اصلاح و تربیت زندان های خراسان جنوبی از محل اشتغال زندانیان گروهی رای باز بازید کرد.

«مجید آذرمهری» افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بنیاد تعاون زندانیان استان ، به‌دنبال تقویت و افزایش میزان اشتغال زندانیان در سطح استان هستیم.

وی با بیان این که بیکاری یکی از عوامل اصلی بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی است، بر همین اساس ایجاد اشتغال می‌تواند ضامن تحکیم بنیان خانواده و در نهایت جامعه باشد، عنوان کرد: از این رو ایجاد اشتغال برای زندانیان نیز یکی از راه‌های حفظ و تقویت امنیت اجتماعی است و از سوی دیگر باعث تقویت مالی و معیشتی زندانیان و خانواده آن‌ها خواهد شد.

وی تصریح کرد: با همت دستگاه قضایی ،بنیاد تعاون زندانیان و حوزه اشتغال زندان های استان هم اکنون 430نفر از زندانیان رای باز توسط کارآفرینان استانی مشغول به کار شدند.

وی متذکر شد:اشتغال زندانی به معنای کمک به خانواده اش می باشد پس باید نگاه منفی در این باره نداشته باشیم.

وی یادآورشد: 150 نفر از زندانیان رای باز توسط پیمانکار جوانی در بیرجند مشغول بکار شدند که برابر قانون حقوق و دستمزد زندانیان را به بنیاد تعاون تحویل و سپس توسط بیناد تعاون زندانیان به حساب زندانی واریز می شود.

انتهای خبر/

بازدید از محل کار زندانیان شاغل گروهی رای باز

بازدید از محل کار زندانیان شاغل گروهی رای باز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha