توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی میان خانواده زندانیان نیازمند اردبیل

در چهارمین روز از گرامیداشت هفته قوه قضاییه با مساعدت خیرین اردبیل تعداد ۴۵۰بسته معیشتی به ارزش بیش از۵ میلیارد ریال در محل مسجد اعظم این شهر بین خانواده‌های نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، در پویش مومنانه‌ای که به همت انجمن حمایت زندانیان و با استفاده از ظرفیت خیرین نیک‌اندیش برگزار شد، تعداد ۴۵۰بسته معیشتی به ارزش بیش از ۵میلیارد ریال بین خانواده‌های نیازمند زندانیان توزیع شد.

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، در مصاحبه‌ای با اصحاب رسانه کمک به افراد کم برخوردار جامعه علی‌الخصوص خانواده‌های نیازمند زندانیان را وظیفه انسانی و شرعی دانست و از عموم مردم برای پیوستن به این پویش همگانی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه دعوت کرد.

توزیع ۴۵۰بسته معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند اردبیل

وی در ادامه افزود: به همین مناسبت علاوه بر این بسته‌های معیشتی که شامل اقلام غذایی متنوع و ضروری است، مبلغ بیش از ۲میلیارد ریال بصورت نقدی برای ۳۰۰خانواده نیازمند اهدا شد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha