کارکنان عامل ارائه خدمت و برترین سرمایه سازمانی هستند

طی ده روز گذشته دومین بازدید مدیر کل زندانهای فارس از زندان ندامتگاه داراب انجام پذیرفت که مجموع این بازدیدها ۵ ساعت به طول انجامیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس؛ اسحاق ابراهیمی در بازدید نخست خود مدت ۳ ساعت و در بازدید دوم خود نیز مدت ۲ ساعت را به سرکشی از بخش های مختلف زندان داراب اختصاص داد .
مدیر کل زندانهای فارس در این بازدید ها، ضمن بازدید از اندرزگاه های مختلف با زندانیان از بین نزدیک دیدار و گفتگو نمود ، همچنین با کارکنان نیز در فضایی صمیمی دیدار و ضمن استماع صحبت ها و نظرات آنان، راهکارهایی را به منظور شتاب بخشی به برنامه‌های تحول و تعالی محور در امور زندان به پرسنل ارائه کرد.
وی همچنین ضمن بازدید از پروژه های عمرانی ، دستوراتی را در خصوص تغییر ساختار و کاربری بخشی از اماکن، توسعه بهسازی و زیباسازی آن و ایجاد نمازخانه و مجموعه اشتغال مولد درون اندرزگاهی زندان اتخاذ و به بهزادی مدیر زندان ابلاغ نمود.

کارکنان عامل ارائه خدمت و برترین سرمایه سازمانی هستند
وی تاکید کرد: مهندسی فضای زندان برای گروه های مخاطب روح افزا، آموزشی و مبتنی بر الگوهای روانشناسی و رفتار درمانی باشد.
مدیر کل زندانهای فارس در جمع زندانیان بر ضرورت ارائه آموزش های مهارت اساسی زندگی به آن تاکید کرد و گفت: مددجویان تلاش کنند در مدت حضور در زندان شغل و حرفه ای مناسب و آبرومندانه فرا بگیرند و با مبادرت به اشتغال مولد نه تنها نیاز مالی خود را مرتفع کنند،بلکه بتوانند به خانواده های خود نیز کمک کنند.
وی افزود: زندانیان شاغل و دارای درآمد که مرتکب جرائم عمدی هستند می توانند از محل درآمد خود به رد مال و دیون طلبکاران مبادرت نمایند و به این ترتیب آزادی خود را به شکلی ارزشمند بدست آورند.
اسحاق ابراهیمی همچنین در جمع کارکنان، آنان را سرمایه های ارزشمند سازمانی توصیف کرد و با بیان اینکه همکاران باید در حوزه صیانت و ارتقا سلامت خدمت یاریگر همدیگر باشند پیشنهاد نمود که به منظور ارتقاء رفاهیات، همکاران به سرمایه گذاری های رفاهی جمعی و راه اندازی صندوق اعتباری و قرض الحسنه اهتمام ورزند.
وی با تاکید بر اینکه در مدیریت منابع انسانی، ارتقا تخصص و مهارت های شغلی همکاران و آموزش مستمر آنان و همچنین شایسته‌سالاری و ایجاد مکانیزم های ارتقاء انگیزه در دستور کار قرار دارد گفت: کار در زندان دارای حساسیت ها و آسیب های مختص بخود را داراست و راه برون رفت از آن هوشمندی در انجام خدمت، وظیفه محوری، شناخت رسالت خطیر محوله در تمام مشاغل، ارتقاء باورهای دینی و انگیزه خدمت با نیت جلب رضایت حق تعالی است و ما نیز از همه ظرفیت ها و مقررات برای ارتقا رضایتمندی شغلی، انگیزه خدمت و بهره‌وری استفاده میکنیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha