۶۲ زندانی زنجانی در هفته قوه قضاییه از زندان‌های استان آزاد شدند

۶۲ زندانی زنجانی در هفته قوه قضاییه از زندان های زنجان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان،در برنامه ای که به همین مناسبت و با حضور مسئولین قضایی استان در سالن آمفی‌تئاتر زندان مرکزی زنجان برگزار شد،حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان با تقدیر از مدیریت مجموعه زندان ها به جهت برگزاری مراسم گفت: بحمدا.. در سال گذشته در بسیاری از موضوعات قضایی از جمله کاهش میزان متهمین و موضوع غیبت از مرخصی رتبه های بسیار مطلوب در کشور به استان زنجان تعلق گرفت.

آزادی ۶۲ زندانی زنجانی در هفته قوه قضاییه

اسماعیل صادقی نیارکی در جمع مسئولین قضایی استان افزود: تا جایی که امکان دارد از معرفی افراد به زندان خودداری کنیم تا با کنترل میزان ورودی ها، در زندان ها فرصت را برای بازسازی و اجرای کامل برنامه های اصلاحی و تربیتی فراهم نماییم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان خاطرنشان کرد: علیرغم دستاوردهای بسیار مهم در موضوع مجازات های جایگزین حبس همراهی مسئولین قضایی در کاهش میزان ورودی ها به ویژه متهمین به زندان بسیار ضروری است. در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین بنیادی مدیرکل زندان های زنجان نیز ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش بیان کرد: زندان های استان زنجان با همراهی دستگاه قضایی رتبه های بسیار خوبی در بخش های مختلف از جمله پابند الکترونیکی، اشتغال زندانیان و پرداخت دستمزد برای زندانیان شاغل به دست آورده است.

آزادی ۶۲ زندانی زنجانی در هفته قوه قضاییه

بنیادی اظهار داشت:همراهی مسئولین قضایی در استفاده از ارفاقات قانونی برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان ضروری بوده و امیدواریم در این خصوص مسئولین قضایی بیش از پیش به کمک زندان‌ها بیایند. در این برنامه رئیس کل دادگستری استان با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی از ۵ نفر از قضات نمونه استان که نقش بسیار مهمی در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها ایفا نمودند تجلیل بعمل آورد.

آزادی ۶۲ زندانی زنجانی در هفته قوه قضاییه

در پایان این مراسم ۶۲ زندانی زنجانی از محل کمک‌های خیرین و نیکوکاران و همچنین ارفاقات قانونی ویژه هفته قوه قضاییه از زندان آزاد و موجبات خوشحالی خانواده‌های آنان فراهم شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha