کد خبر: 9185
۳ تیر ۱۴۰۲، ۷:۲۲
خوش سلیقگی نیکوکار یزدی

علی محمد عزیزی مدیر مجموعه هتل رستوران نگین یزد به مناسبت افتتاح مجموعه نگین مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان یزد، همزمان با گرامیداشت هفته قوه قضاییه طی آیینی با حضور مهران فاطمی استاندار یزد،رضا مقبلی مدیر کل زندان‌ها و نایب رئیس هیئت امناء و سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد مدیریت مجموعه نگین یزد مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان را به مناسبت افتتاح این مجموعه به آزادی ۵ زندانی جرائم غیر عمد اهدا نمود.

مدیر کل زندان‌های استان یزد در این آیین با اشاره به آزادی ۳۳ محکوم مالی جرائم غیر عمد از ابتدای سال جاری تا کنون گفت: این اقدام که مدیریت مجموعه نگین به جای دعوت از هنرمندان و هزینه های دیگر تصمیم به کمک آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نموده بسیار زیباست زیرا با این عمل چندین نفر که به دلایل جرائم غیر عمد در زندانها تحمل حبس می نمایند از بند رها شده و به آغوش گرم خانواده خود باز خواهند گشت.

گفتنی است در پایان این آیین لوح تقدیری با امضاء اعضاء هیئت امناء ستاد مردمی دیه استان توسط مدیرکل زندان‌ها به این نیکوکار اهدا گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha