برگزاری میز خدمت مدیر کل زندان های استان در نماز جمعه بروجن

مدیر کل زندان های چهارمحال و بختیاری در سخنرانی پیش از خطبه ها فعالیت های زندانبانی اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان چهارمحال و بختیاری، در دومین روز از هفته قوه قضائیه میز خدمت مسئولان قضایی در سراسر استان و با حضور رئیس کل ، دادستان ها و اعضای شورای قضایی برگزار شد.

مدیر کل زندان های استان نیز با سفر به شهرستان بروجن علاوه بر حضوردر میز خدمت، بعنوان سخنران پیش از خطبه ها عملکرد قضایی استان و اقدامات تامینی و تربیتی زندان های استان را تشریح کرد.

حیدری با تبریک هفته قوه قضائیه، دادگستری ها و سازمانهای قوه قضائیه را ملجاء و پناهگاه مردم دانست و گفت: تحول در قوه قضائیه در همه بخش ها قابل مشاهده و رصد است و قوه قضائیه بعنوان بازوی توانمند نظام عدالت را سرلوحه کارهای خود قرار داده است.

وی با اشاره به اولویت های سازمان زندان ها در حوزه اصلاحی و تربیتی گفت: در سال گذشته بیش از ۴۰۰ دوره آموزشی قرآن شامل روخوانی- روانخوانی، تجوید، ترجمه، مفاهیم، تفسیر، حفظ، احکام، اخلاق عقاید، نهج البلاغه در سطوح مختلف در تمامی زندانهای استان برگزار شده و مورد استقبال زندانیان واقع شده است.

حیدری با اشاره به اقدامات هیات های صلح و سازش و مددکاری زندان ها افزود در سال ۱۴۰۱، در راستای اخذ رضایت اولیای دم و آزادی قصاص نفس اقدامات فراوانی صورت گرفته که به آزادی ۱۱ نفر از زندانیان انجامیده است.

مدیر کل زندان ها اشتغال را اولویت دیگر سازمان زندان ها دانست و افزود: با فعالیت بنیاد تعاون و انجمن حمایت زمینه اشتغال مولد جهت ۱۰۵۰ نفر از زندانیان فراهم شده است.

قبل از برگزاری نماز جمعه ،مسئولین زندان های استان با حضور در میز خدمت پاسخگوی ارباب رجوع و مردم بروجن بودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha