دیدار اعضای شورای عالی قضایی با نماینده ولی فقیه در همدان

حمزه بروجنی سرپرست زندان های همدان، همراه با سایر مدیران دستگاه های قضایی استان با آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، در اولین روز از هفته قوه قضائیه سرپرست زندان های استان همدان همراه با سایر اعضای شورای عالی قضایی استان با آیت الله شعبانی امام جمعه همدان دیدار کرد.
در این مراسم که به مناسبت هفته قوه قضائیه و با حضور عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان، خانجانی دادستان مرکز استان، بروجنی سرپرست زندان های همدان و سایر اعضای شورای عالی قضایی استان در دفتر امام جمعه شهر همدان برگزار شد پس از ارائه گزارش مدیران از عملکرد دستگاه خود، آیت الله شعبانی امام جمعه شهر همدان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه از شهید بهشتی به عنوان یک الگوی کامل انسانی در پیاده سازی و ترویج عدالت نام برد.
نماینده ولی فقیه در استان اولین کارکرد دستگاه قضایی را برقراری عدالت در جامعه دانست و گفت: عدالت و برابری انسان ها قوام و انسجام جامعه را حفظ می کند که دستگاه قضا در این زمینه نقش پررنگی دارد.
امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنان خود اعضای شورای عالی قضایی را به اخلاق مداری و صبر در پاسخگویی به مراجعین دعوت و تصریح کرد: مراجعین قضایی همواره خود را حق به جانب می پندارند و به همین دلیل تشریح وضعیت برای آنان نیازمند گشاده رویی و حسن خلق است که این ارتباط موثر و سازنده بین مسئولان و مردم، جامعه را نسبت به قوه قضائیه و نظام خوش بین می کند.
وی در پایان از طرح های ابتکاری اجرا شده در جهت کاهش جمعیت کیفری در استان تقدیر کرد و مصالحه و سازش را راهکاری مناسب برای تزریق امید به سطح جامعه دانست.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha