دیدار اعضای شورای قضایی استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان

همزمان با اولین روز از هفته گرامیداشت قوه قضاییه اعضای شورای عالی قضایی استان با امام جمعه زنجان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان ،در اولین روز از هفته گرامیداشت قوه قضاییه مدیرکل زندان های زنجان به همراه اعضای شورای قضایی با آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان دیدار نمودند.

در این دیدار آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش ، از اقدام جهادی دستگاه قضایی در رسیدگی به مشکلات مردم در مساجد در طول سال قدردانی و همت بلند مردم فهیم زنجان را در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بی نظیر دانستند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری زنجان نیز گزارشی از عملکرد دستگاه قضایی استان در حوزه های مختلف از جمله دیدارهای مردمی قضات و تشکیل کارگروه‌های ویژگی رسیدگی به مشکلات مردم در مساجد را ارائه و از حضور ۱۷ هزار نفری شهروندان زنجانی در جمع آوری کمک ۱۱ میلیارد تومانی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خبردادند.

لازم به توضیح است در حاشیه این مراسم آیت‌ا.. خاتمی امام‌جمعه زنجان اقدام ویژه زندان های استان در پخش زنده مراسم نماز جمعه در داخل زندان ها را قدمی برای ترویج مسائل دینی و اصلاح و تربیت مجرمین قلمداد نمودند.

انتهای خبر/

۱۴:۲۵

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha