تقدیر 40 نفر از کارکنان ساعی زندانهای استان قزوین

در آستانه فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و در اولین نشست صمیمانه مدیرکل با کارکنان زندانهای استان، از 40 نفر کارکنان ساعی تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، فرهاد بهرامی در اولین نشست صمیمانه با کارکنان ضمن تبریک حلول ماه ذی الحجه وسالروز ازدواج حضرت علی (ع) وحضرت فاطمه زهرا(س) وهمچنین فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، از زحمات یکساله همه همکاران تقدیر نمود و اظهار داشت: خداوند متعال به همه ما توفیق خدمت عنایت نماید؛ تا بتوانیم در سالجاری هم باتلاشی مضاعف،گامی مؤثر برای تحقق اولویتهای سازمانی برداریم.

وی افزود: تقویت روحیه جمع پذیری، تعامل وگفتگوی صمیمانه باهمکاران، مهمترین ویژگی این نشست هاست و بسیار خرسندم که خداوند توفیق داد؛ در این جلسه صمیمانه حضور داشته باشم.

تقدیر 40 نفر از کارکنان ساعی زندانهای استان قزوین

مدیرکل زندانهای استان قزوین بیان داشت: شغل زندانبانی از حرف سخت و با فرسایش شغلی بالاست. پذیرش مسؤلیت در این حرفه مستلزم دقت،تعهد ودلسوزی، تلاش مستمر و اجرای دقیق قوانین و مقررات سازمانی

می باشد. یک اشتباه کوچک در این شغل می تواند خساراتهای بزرگ وجبران ناپذیری را بوجود آورد. لیکن باید همواره قوانین و مقررات سازمان مورد توجه همه همکاران بوده و اهتمام ویژه ای به اجرای دقیق و کیفی برنامه های سازمانی داشته باشند.

تقدیر 40 نفر از کارکنان ساعی زندانهای استان قزوین

بهرامی باتأکید بر پرهیز از هرگونه کم توجهی به قوانین ومقررات سازمانی گفت: زندان محیطی است با حجم و تنوع فعالیتی بسیار بالا، از اینرو انتظار میرود همه همکاران در بخش های مختلف از هرگونه بی دقتی واهمال درکار پیشگیری نموده تا خدای ناکرده با مشکلات احتمالی روبرو نگردند.

مدیرکل زندانهای استان در ادامه به اقدامات مهم سال گذشته اشاره داشت و گفت: در سال گذشته بسیاری از برنامه ها از جمله مباحث انتقال زندان، توسعه فضاهای خوابگاهی، ارتقاء خدمات رفاهی کارکنان، رسیدگی به امور عمرانی و... پایه ریزی و اجرا گردید. امسال پیگیری و تلاش برای تحقق و اجرای این برنامه ها در دستور کار قرار دارد و به حول وقوه الهی و تلاش بیش از پیش همه همکاران، به سمت ارتقاء خدمات نظام زندانبانی در استان حرکت می نماییم.

وی دربخش دیگری از سخنان خود به تغییر فضای شغلی کارکنان اشاره داشت واذعان نمود: در برنامه ریزی سال گذشته حوزه کارکنان، تلاش گردیده است با ارائه خدمات متنوع در بخش های رفاهی و فرهنگی، تا حد ممکن از فشارهای حاصل از محیط زندان کاهش یابد.

بهرامی توسعه فعالیتهای فرهنگی و ورزشی کارکنان را یکی از مهمترین اقدامات سالجاری برشمرد و گفت: بحمدالله در سال گذشته شاهد کسب نتایج ارزشمندی در بخش های مختلف فرهنگی زندانیان و کارکنان بودیم . انشالله با برنامه ریزی جامع و تلاش بیشتر همکاران حوزه فرهنگی، برنامه های مربوط به بخش کارکنان تقویت خواهد شد. چرا که اعتقاد داریم؛ استفاده از ابزار ورزش برای ارتقاء روحیه همکاران و ایجاد بستر مناسب برای رشد و تعالی فکری و روحی و اثرات مفید آن بر محیط کار می باشد.

تقدیر 40 نفر از کارکنان ساعی زندانهای استان قزوین

مدیرکل زندانهای استان درپایان ضمن تشکر مجدد از زحمات سال گذشته همکاران، ابراز امیدواری کرد در سال جدید نیز باتلاش وهمت دلسوزانه همه کارکنان، در رسیدن به اهداف و رسالت سازمانی بیش از پیش توفیقات ارزشمندی حاصل آید.

مدیرکل زندانهای استان دراین نشست، به پرسش ها و دغدغه های کارکنان در بخش های مختلف پاسخ داد و در پایان از 40 نفرکارکنان ساعی زندانهای استان و همچنین کارکنان برگزیده در مسابقات کشوری قرآن کریم ومسابقات ورزشی با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه، تجلیل شد.

شایان ذکراست برای اولین بار نیز 5 نفر از فرزندان فعال فرهنگی کارکنان نیز با اهداء لوح وکارت هدیه مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای خبر/

تقدیر 40 نفر از کارکنان ساعی زندانهای استان قزوین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha