رهایی از قصاص نفس بعد از پنج سال در زندان مرکزی بوشهر

دراجرای اولویت های سازمانی وبا پیگیریهای انجام گرفته ، رضایت مددجوی محکوم به قصاص نفس در زندان مرکزی بوشهر ، با گذشت اولیاء دم اخذ شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر، مددجو م-ک از مرداد ماه سال ۱۳۹۸ به جرم قتل عمد به قصاص نفس محکوم و در زندان مرکزی بوشهر تحمل حبس می نمود که با وساطت و پیگیری های یک ساله اعضای شورای حل اختلاف مستقر در زندان مرکزی بوشهروکمیته صلح وسازش و تماس های مکرر با خانواده ولی دم و ارائه راهنمایی های لازم ، سرانجام با حضور در شهرستان دشتی ،گذشت و رضایت شکات پرونده جلب ، که مراتب جهت سیر مراحل قانونی و قضایی در حال انجام است .

اسفندیاری ، رئیس اداره زندان مرکزی بوشهر در این خصوص گفت : گذشت از لغزش مردم نه تنها باعث جلب رحمت الهی و بهره مندی از آرامش برخاسته از آن بلکه موجب جلب و جذب محبت الهی نیز می شود و آدمی را در جرگه محبان خداوندی قرار می دهد که رسیدن به مقام حب الهی ، در حقیقت رسیدن به بسیاری از کمالاتی است که در آثار محبت الهی بیان شده است .

وی با اشاره به آیه مبارکه ۴۵ سوره مائده افزود : عفو و گذشت حتی در قصاص موجب کفاره گناهان شخص می گردد و به عنوان یکی از علل و عوامل اصلی پاک کننده گناهان به شمار می رود .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha