اعضای شورای تامین استان البرز از ندامتگاه فردیس بازدید کردند

در آستانه فرارسیدن هفته قوه قضاییه برخی از اعضاء شورای تامین البرز به همراه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان از اندرزگاه نظامیان ندامتگاه فردیس بازدید و با زندانیان گفتگو کردند.  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، در این بازدید که با همراهی مدیر کل زندان‌های استان همراه بود، سردار هداوند فرمانده انتظامی استان، سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) و امیر سرتیپ دوم اکبر نجفی فرمانده لشکر ۲۳ متحرک هجومی ارتش و دارابیان دادستان دادسرای انتظامی حضور داشتند.

بازدید اعضای شورای تامین استان البرز از ندامتگاه فردیس

علی چهارمحالی مدیر کل زندان‌های استان البرز در این بازدید با اشاره به محدودیت‌های موجود به ویژه کمبود فضای فیزیکی در استان، اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال مددجویان به ویژه اعزام نیرو به مراکز صنعتی و شرکت‌های معتبر کشوری به منظور توانمندسازی مددجویان را موثر و قابل توجه برشمرد.

عباسی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر ازحضور فرماندهان نظامی، انتظامی و مسولین زندانها، به تعامل خوب صورت گرفته با زندان‌ها اشاره کرد و افزود: دیدگاه سازمان قضایی نیروهای مسلح یک دیدگاه اصلاحی وتربیتی است واز تمام ارفاقات قانونی درجهت بازگشت مددجویان به جامعه استفاده خواهد شد.

دراین بازدید ضمن گفتگو با مددجویان به کلیه مددجویان دارای شرایط 5 روز مرخصی اعطا شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha