امنیت پایدار در زندان‌ها ضامن تحقق رسالت‌های سازمانی است

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور ارتقاء امنیت پایدار در زندانها و تعامل سازنده با نیروی انتظامی را مهم و ضامن تحقق رسالت سازمانی و بازپروری و اصلاح مجرمین دانست .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، سرهنگ ضیاء بخش فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور در بازدید از زندان‌های مازندران، امنیت پایدار در زندانها را از مهمترین اهداف یگان حفاظت برشمرد و آنرا ضامن تحقق رسالت‌های سازمانی عنوان کرد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان های کشور در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران که با همراهی "علی استادی" مدیرکل زندان های استان انجام شد، بر اهمیت رشد و اعتلای شاخص ها از جمله ارتقاء نظم، امنیت و اقتدار در زندانها اشاره کرد و گفت: با نهادینه سازی مسئولیت پذیری، خودباوری، اتحاد و انسجام و وحدت رویه نهادهای امنیتی می توان علاوه بر حفظ امنیت جامعه، به اهداف سازمان زندانها جامه عمل پوشاند .

وی افزود، کار زندانبانی از مشاغل بسیار حساس است و رسالت و ماموریت این سازمان، بازپروری و اصلاح مجرمین و بازگشت شرافتمندانه آنان به جامعه است .

سرهنگ ضیاء بخش از همکاری و تعامل سازنده نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت زندانهای مازندران قدردانی و اظهارکرد: همکاری و تعامل نیروی انتظامی با سازمان زندان ها موجب تأمین امنیت پایدار در جامعه می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران در این دیدار گفت: نیروی انتظامی به عنوان یک نهاد امنیتی، امنیت ساز و انتظام بخش تلاش می‌کند تا ضمن پیشگیری از ناهنجاری‌ها، امنیت پایدار را برای جامعه به ارمغان آورد.

وی افزود، نیروی انتظامی حافظ سلامت و امنیت جامعه است و زندان نیز به عنوان بخش مهمی از امنیت جامعه بشمار می آید.

سردار مفخمی شهرستانی در پایان این دیدار بر توسعه همکاریها تأکید و برای تعامل بیش از پیش در اجرای برنامه های مشترک اعلام آمادگی کرد.

همچنین قبل از این هیأت سه نفره یگان حفاظت سازمان زندان های کشور در بازه زمانی چهار روزه از تمام زندان های استان مازندران بازدید کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha