54 نفر از مددجویان زندان رجایی‌شهر در امتحانات پایان ترم تحصیلی شرکت کردند

امتحانات پایان ترم نیمسال دوم با شرکت 54 نفر از دانش آموزان طرح جامع و دبیرستان بزرگسالان کار و دانش شهید لاجوردی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، امتحانات پایان ترم نیمسال دوم طرح جامع و دبیرستان کار و دانش شهید لاجوردی در رشته های مکانیک و برق خودرو با شرکت 54 نفر از دانش آموزان زندان رجایی شهر برگزار شد.
در این راستا، به منظور رعایت حقوق شهروندی و حفظ کرامت انسانی، واحد فرهنگی زندان رجایی شهر مطابق با دستورالعمل‌های سازمانی، لوازم‌التحریر، کتب، جزوات درسی و سایر اقلام مورد نیاز تحصیلی را به صورت رایگان برای مددجویان تهیه کرده، در این امتحانات، 54 نفر شرکت کردند.
همچنین ایجاد ظرفیت و بستر لازم جهت ادامه تحصیل و بهره‌مندی مددجویان از فرصت مجدد یادگیری و علم آموزی در تمامی سطوح تحصیلی از دیگر برنامه‌های اصلاحی و تربیتی واحد فرهنگی زندان بوده، کلاس‌های تحصیلی به صورت روزانه و با حضور 5 نفر از مدرسین اعزامی از آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در زندان رجایی شهر برگزار می‌شود.
شایان ذکر است: در حال حاضر اغلب مددجویانی که در دوره تحمل حبس موفق به اخذ مدرک دیپلم شده‌اند، در دانشگاه‌های مختلف در حال ادامه تحصیل هستند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha