تاکید بر رعایت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای بعنوان مهم‌ترین عوامل توسعه کارگاه‌ها

جلسه کمیته مشترک ایمنی و بهداشت حرفه ای اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی با حضور اعضاء برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان استان خراسان جنوبی، معاون سلامت،اصلاح و تربیت زندان های استان گفت: امروزه بر هیچ کسی پوشیده نیست که فعالیت‌های حرفه‌ای و اشتغال از ملزومات زندگی انسان‌ها بوده و امرار معاش و تامین معیشت جزء لاینفک زندگی اجتماعی است.

«آذرمهری» ضمن برشمردن پیامدها و تبعات بیکاری و تاثیرات سوء آن بر کارکردهای اخلاقی، خانوادگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه یکی از مهم‌ترین فاکتورها در توسعه فعالیت‌های اشتغال‌زا و کارگاه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی را، رعایت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای عنوان کرد.

وی ادامه داد: رعایت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه کارگاه‌ها و فعالیت‌های حرفه‌آموزی و اشتغال در زندان‌ها است.

وی هدف از برگزاری این کمیته مشترک را ارتقاء سطح سلامت زندانیان شاغل و حل مشکلات و مسائل ایمنی و بهداشتی موجود در واحدهای اشتغال و سالم سازی محیط کار زندانیان عنوانو افزود: دراین کمیته با سنجش و ارزیابی کارگاه های حرفه آموزی و رعایت بهداشت حرفه ای در محیط کار از آسیب های احتمالی پیشگیری شود.

در پایان نماینده دانشگاه علوم پزشکی استان و مدیر نمایندگی بیناد تعاون زندانیان استان و دیگر اعضا حاضر در جلسه پیشنهاداتی را عنوان کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha