ثبت نام رایگان مددجویان بازمانده از تحصیل آغاز شد

همزمان با پایان یافتن امتحانات مقاطع اول و دوم متوسطه مدارس، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در زندان مرکزی اردبیل، امکان ثبت نام مددجویان بازمانده از تحصیل به صورت رایگان در مدرسه این زندان فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، با اتمام امتحانات پایه اول و دوم متوسطه، مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه مدیران ناحیه یک و دو آموزشی اردبیل ضمن حضور در زندان مرکزی و دیدار با دانش‌آموزان مدرسه این زندان زمینه ادامه تحصیل مددجویان بازمانده از تحصیل در تمامی مقاطع را به صورت رایگان فراهم کردند.

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، ضمن قدردانی از مسوولین آموزش و پرورش استان در حمایت از مددجویان بازمانده از تحصیل گفت: امسال برخلاف سال‌های گذشته برنامه شناسایی و ثبت نام مددجویانی که به علل مختلف ترک تحصیل کرده‌اند را زودتر از موعد مقرر شروع کردیم تا بتوانیم تمامی این مددجویان را تحت پوشش آموزش‌های رسمی قرار دهیم.

وی در ادامه افزود: از سال۱۳۹۶ که مدرسه سه کلاسه زندان مرکزی با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز و حمایت مسوولین آموزش و پرورش مورد بهره‌برداری قرار گرفت تاکنون مددجویان بازمانده از تحصیل در تمامی مقاطع به صورت رایگان پذیرش و زمینه ادامه تحصیل آنان فراهم می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل تصریح کرد: با تلاش همکاران حوزه فرهنگی و مددکاری زندان‌ها تمامی مددجویانی که به دلایل مختلف از ادامه تحصیل محروم شده‌اند شناسایی شده و هزینه ملزومات برخی از مددجویان نیازمند نیز با مشارکت خیرین و انجمن‌های حمایت زندانیان تامین می‌شود.

صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز از برنامه‌های آموزشی و محیط مناسب و استانداردکلاس‌های درس در زندان مرکزی ابزار خرسندی کرد و حمایت از مددجویان بازمانده از تحصیل در این مرکز را ستود.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha