توسعه اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان از الزامات و تأکیدات سازمان زندان‌ها است

 مدیرکل زندان‌های استان مرکزی با حضور در زندان ساوه از قسمتهای مختلف کارگاهی ، پروژه های عمرانی و . . . بازدید و از نزدیک در جریان امور اصلاحی و تربیتی  این مجموعه قرار گرفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مرکزی ، علی اسلام خواه در بازدید از کارگاههای اشتغال زندان ساوه عنوان کرد : برنامه ریزی مناسب و رایزنی با ادارات و ارگانهای دولتی و حمایتی شهرستان در راستای توسعه اشتغال و حرفه آموزی به منظور بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه و کانون گرم خانواده و همچنین برطرف نمودن مشکلات آنان و خانواده آنها  از برنامه های سازمان زندانها بوده و همواره مورد تأکید می باشد .

مدیر کل زندانهای استان مرکزی در این بازدید که به همراه علی حسامی مشعوف رئیس اداره بازرسی اداره کل صورت گرفت از پروژه جدید ساخت اندرزگاه مواد مخدر ساوه بازدید و ضمن آگاهی از روند پیشرفت آن ، بر پیگیری جدی و نظارت بر اجرای سریعتر مراحل آن تاکید کرد .

توسعه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان از الزامات سازمان زندانها بوده و مورد تأکید می باشد

این مقام مسئول پس از بازدید از قسمت های مختلف زندان با حضور در جمع زندانیان با استماع درخواست های آنان ، در سخنانی بیان داشت : در مدتی که در حال تحمل حبس در زندان هستید از اوقات و توان خود حداکثر استفاده را در خصوص اشتغال ، حرفه آموزی و یادگیری مهارت های اجتماعی استفاده کرده و تلاش خود را در جهت بازگشت سعادتمندانه به کانون خانواده و جامعه نمائید .

وی در پایان با تبیین اولویتهای اعلام شده از سوی سازمان ، خواستار برنامه ریزی مناسب در جهت عملی نمودن برنامه های ابلاغی و تحقق اهداف مورد نظر شد .

گفتنی است احمد ترکاشوند رئیس زندان ساوه در این بازدید گزارشی ازچگونگی اجرای برنامه ها و اهداف تعیین شده مورد نظر این مرکز را ارائه نمود .

توسعه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان از الزامات سازمان زندانها بوده و مورد تأکید می باشد

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha