برگزاری اولین جلسه تخصصی قرارگاه اجتماعی زندان‌های زنجان

با حضور بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی، قضایی ،خیرین ونیکوکاران وبخش خصوصی و..اولین جلسه تخصصی قرارگاه اجتماعی زندان‌های زنجان در سالن ولایت دادگستری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در این جلسه بازدار معاون سلامت اصلاح و تربیت زندان های استان بل قدر دانی از حضور اعضای برون سازمانی قرارگاه اجتماعی زندان های استان، به تشریح کامل اهداف و برنامه های قرارگاه اجتماعی زندانها پرداخته و بر ضرورت مشارکت و تعامل کلیه دستگاههای عضو این قرارگاه جهت حل و فصل برخی از مشکلات زندانیان و خانواده های نیازمند آنان تاکید نمود.

معاون سلامت ،اصلاح و تربیت زندان های زنجان با بیان اینکه حمایت های صورت گرفته از زندانیان و خانواده های آنان جوابگوی مشکلات موجود نیست بیان کرد: این قرارگاه به دنبال بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل موجود در دستگاههای اجرایی، قضایی ،بخش خصوصی، خیرین و نیکوکاران برای حمایت حداکثری از خانواده زندانیان بوده تا از این طریق چرخه جرم در جامعه قطع و بازگشت مجدد به زندان ها به حداقل برسد.

در ادامه این جلسه دبیران قرارگاه اجتماعی دادگستری و زندانهای استان نیز وظایف و برنامه های اجرایی قرارگاه را تبیین نمودند.

در پایان این جلسه اعضای حاضر نیز ضمن بیان دیدگاه هاو نقطه نظرات خود در خصوص راه اندازی این قرارگاه در استان ،آمادگی دستگاه مربوطه خود را جهت مساعدت در این کار خداپسندانه اعلام نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha